Przypominamy, że w przygotowanie zadania powinna być zaangażowana cała klasa, a w jego przedstawianiu brać udział jak największa liczba uczniów klasy. Zadanie będzie wykonane przed klasą, która wymyśliła dane zadanie na ich godzinie wychowawczej w II półroczu i oceniane przez nich oraz specjalne jury. Każda klasa może uzyskać od 0 do 10 punktów. Punkty będą doliczane do drużynowego wyniku klasy z Quizu Wiedzy o Stanach Zjednoczonych Ameryki, a wykonanie zadania będzie dokumentowane fotograficznie. Reportaż przedstawiany będzie podczas zakończenia Festiwalu Krajów Anglojęzycznych pod koniec maja. Przypominamy również, że w piątek 10 listopada jest ostateczny termin zapisów na indywidualne uczestnictwo w Festiwalu oraz doprecyzowanie form i tytułów prac. Zapisy przyjmują uczennice klasy 3A – Gabriela Czarnecka, Klaudia Gruszczyńska, Paulina Kaźmierczak i Natalia Zalewska.

Klasa Wychowawca Opis zadania Wykonawcy zadania
7A A. Balcerska Klasa występuje w maskach przedstawiających symbole USA (np. Orła, Statuę Wolności, Indianina, flagę USA, napis Hollywood, itp., itd.) Każdy mówi co dana maska symbolizuje.

2D

7B A. Borasik Klasa  buduje  wioskę indiańską i przebiera się za Indian. Strój indiański powinien mieć toporek, pióropusz, naszyjniki i fajkę pokoju oraz barwy wojenne na twarzy. Klasa ma odtańczyć taniec deszczu.

7F

7C K. Skupińska Klasa wraz z wychowawcą przebiera się w taki sposób aby powstała żywa flaga Stanów Zjednoczonych (można wykonać gwiazdy osobno). Jedna osoba opowiada o historii flagi USA.

2F

7D P. Zagórski Klasa wykonuje i przedstawia prezentację na temat 4 lipca – Święta Niepodległości oraz przygotowuje 2 potrawy charakterystyczne dla tego święta.

2G

7E A. Piestrzeniewicz Klasa wykonuje makietę USA z poszczególnych stanów. Każdy stan osobno, w innym kolorze z zaznaczonymi charakterystycznymi miejscami (stolicami, miastami, parkami narodowymi, atrakcje, itp.) Klasa opowiada o tej makiecie.

3B

7F M. Stasińska Klasa wykonuje i przedstawia prezentację na temat Święta Halloween oraz przedstawia typowe zabawy i przygotowuje 2 potrawy charakterystyczne dla tego święta.

2C

7G K. Okurowska Klasa odgrywa po angielsku scenkę z Przygód Tomka Sawyera gdy maluje on płot. Przygotowuje i przedstawia prezentację na temat Marka Twaina.

3A

2A J. Jóźwiak Klasa wykonuje i przedstawia prezentację multimedialną o filmach Woody Allena, odegrać jedną scenę z jakiegoś filmu Woody Allena.

3E

2B M. Nowacki x

X

2C J. Cyganiak Klasa śpiewa i tańczy do piosenki Katy Perry do teledysku “Swish Swish”

2A

2D K. Szczepańska Klasa przebiera się za Shreka, Fionę, osła, smoczycę, kota w butach, świnki, ślepe myszki, ciasteczko, wilka i śpiewa finałową piosenkę z I części „Shreka”.

7G

2E K. Kaźmierczak x

X

2F E. Leniart Klasa odgrywa wiec wyborczy kandydata na prezydenta USA. Suporterzy z kotylionami i chorągiewkami, wznoszą okrzyki. Kandydat wygłasza mowę obiecującą różne rzeczy.

3D

2G J. Stefaniak Klasa wykonuje i przedstawia prezentację Jak Stany Zjednoczone Ameryki stały się mocarstwem? (szczegółowe informacje u pana. J. Stefaniaka)

7E

3A A. Czarnecka Klasa wykonuje i przedstawia prezentację o różnicach pomiędzy systemami edukacji w USA i w Polsce.

3C

3B A. Kowanek Przynajmniej 12 osób z klasy tańczy układ taneczny  do muzyki country. Przynajmniej 4 różne figury i przejścia.

3F

3C R. Krężlewicz Klasa wykonuje i przedstawia prezentację Znani Polacy w historii USA. Dwie osoby przebierają się za Tadeusza Kościuszko i księcia Józefa Poniatowskiego.

7B

3D J. Kasica Klasa wykonuje i przedstawia prezentację o Święcie Dziękczynienia. Klasa przebiera się za Indian i Purytan i przygotowuje 2 potrawy charakterystyczne dla tego święta

7A

3E U. Biernat Klasa wraz z wychowawcą śpiewa Hymn Stanów Zjednoczonych z chorągiewkami w dłoni.

7D

3F D. Hajduk Klasa wykonuje i przedstawia prezentację Sławni Polacy i osoby o polskich korzeniach w Hollywood in a scenie muzycznej USA. Odgrywa scenę z filmu  jednego z aktora/aktorki lub śpiewają piosenkę jednego z piosenkarzy/piosenkarki.

7C