Przypominamy, że w przygotowanie zadania powinna być zaangażowana cała klasa, a w jego przedstawianiu brać udział jak największa liczba uczniów klasy. Zadanie będzie wykonane przed klasą, która wymyśliła dane zadanie na ich godzinie wychowawczej w II półroczu i oceniane przez nich oraz specjalne jury. Każda klasa może uzyskać od 0 do 10 punktów. Punkty będą doliczane do drużynowego wyniku klasy z Quizu Wiedzy o Stanach Zjednoczonych Ameryki, a wykonanie zadania będzie dokumentowane fotograficznie. Reportaż przedstawiany będzie podczas zakończenia Festiwalu Krajów Anglojęzycznych pod koniec maja. Przypominamy również, że w piątek 10 listopada jest ostateczny termin zapisów na indywidualne uczestnictwo w Festiwalu oraz doprecyzowanie form i tytułów prac. Zapisy przyjmują uczennice klasy 3A – Gabriela Czarnecka, Klaudia Gruszczyńska, Paulina Kaźmierczak i Natalia Zalewska.
Klasa | Wychowawca | Opis zadania | Wykonawcy zadania |
7A | A. Balcerska | Klasa występuje w maskach przedstawiających symbole USA (np. Orła, Statuę Wolności, Indianina, flagę USA, napis Hollywood, itp., itd.) Każdy mówi co dana maska symbolizuje. |
2D |
7B | A. Borasik | Klasa buduje wioskę indiańską i przebiera się za Indian. Strój indiański powinien mieć toporek, pióropusz, naszyjniki i fajkę pokoju oraz barwy wojenne na twarzy. Klasa ma odtańczyć taniec deszczu. |
7F |
7C | K. Skupińska | Klasa wraz z wychowawcą przebiera się w taki sposób aby powstała żywa flaga Stanów Zjednoczonych (można wykonać gwiazdy osobno). Jedna osoba opowiada o historii flagi USA. |
2F |
7D | P. Zagórski | Klasa wykonuje i przedstawia prezentację na temat 4 lipca – Święta Niepodległości oraz przygotowuje 2 potrawy charakterystyczne dla tego święta. |
2G |
7E | A. Piestrzeniewicz | Klasa wykonuje makietę USA z poszczególnych stanów. Każdy stan osobno, w innym kolorze z zaznaczonymi charakterystycznymi miejscami (stolicami, miastami, parkami narodowymi, atrakcje, itp.) Klasa opowiada o tej makiecie. |
3B |
7F | M. Stasińska | Klasa wykonuje i przedstawia prezentację na temat Święta Halloween oraz przedstawia typowe zabawy i przygotowuje 2 potrawy charakterystyczne dla tego święta. |
2C |
7G | K. Okurowska | Klasa odgrywa po angielsku scenkę z Przygód Tomka Sawyera gdy maluje on płot. Przygotowuje i przedstawia prezentację na temat Marka Twaina. |
3A |
2A | J. Jóźwiak | Klasa wykonuje i przedstawia prezentację multimedialną o filmach Woody Allena, odegrać jedną scenę z jakiegoś filmu Woody Allena. |
3E |
2B | M. Nowacki | x |
X |
2C | J. Cyganiak | Klasa śpiewa i tańczy do piosenki Katy Perry do teledysku “Swish Swish” |
2A |
2D | K. Szczepańska | Klasa przebiera się za Shreka, Fionę, osła, smoczycę, kota w butach, świnki, ślepe myszki, ciasteczko, wilka i śpiewa finałową piosenkę z I części „Shreka”. |
7G |
2E | K. Kaźmierczak | x |
X |
2F | E. Leniart | Klasa odgrywa wiec wyborczy kandydata na prezydenta USA. Suporterzy z kotylionami i chorągiewkami, wznoszą okrzyki. Kandydat wygłasza mowę obiecującą różne rzeczy. |
3D |
2G | J. Stefaniak | Klasa wykonuje i przedstawia prezentację Jak Stany Zjednoczone Ameryki stały się mocarstwem? (szczegółowe informacje u pana. J. Stefaniaka) |
7E |
3A | A. Czarnecka | Klasa wykonuje i przedstawia prezentację o różnicach pomiędzy systemami edukacji w USA i w Polsce. |
3C |
3B | A. Kowanek | Przynajmniej 12 osób z klasy tańczy układ taneczny do muzyki country. Przynajmniej 4 różne figury i przejścia. |
3F |
3C | R. Krężlewicz | Klasa wykonuje i przedstawia prezentację Znani Polacy w historii USA. Dwie osoby przebierają się za Tadeusza Kościuszko i księcia Józefa Poniatowskiego. |
7B |
3D | J. Kasica | Klasa wykonuje i przedstawia prezentację o Święcie Dziękczynienia. Klasa przebiera się za Indian i Purytan i przygotowuje 2 potrawy charakterystyczne dla tego święta |
7A |
3E | U. Biernat | Klasa wraz z wychowawcą śpiewa Hymn Stanów Zjednoczonych z chorągiewkami w dłoni. |
7D |
3F | D. Hajduk | Klasa wykonuje i przedstawia prezentację Sławni Polacy i osoby o polskich korzeniach w Hollywood in a scenie muzycznej USA. Odgrywa scenę z filmu jednego z aktora/aktorki lub śpiewają piosenkę jednego z piosenkarzy/piosenkarki. |
7C |